Seler naciowy staje się coraz bardziej popularnym warzywem. Bardzo często jest on stosowany we wszelkich dietach. Chrupiący seler ma niewiele węglowodanów i mało kalorii. Jego głównym składnikiem jest woda, dlatego też jest bardzo przyswajalnym przez organizm pokarmem.

Zalety wprowadzenia do diety selera naciowego

  1. Stabilizuje ciśnienie krwi
  2. Ma działanie przeciwzapalne
  3. Pomaga zwalczyć wysoką temperaturę
  4. Leczy bezsenność
  5. Leczy agresję
  6. Pomaga w walce z bakteriami

Seler naciowy wspomaga także leczenie toksyn w organizmie. Często stosowany jest u osób, które mają problem z nerkami oraz woreczkiem żółciowym. Najlepsze właściwości tego warzywa uzyskamy łącząc go z innymi zdrowymi składnikami. Esencja jego właściwości pomoże zrzucać nadwagę oraz ustabilizuje ciśnienie krwi.

Składniki zielonego koktajlu

  • 3 łodygi selera
  • 2 kiwi
  • pęczek pietruszki
  • 1 szklanka soku pomarańczowego

Wszystkie składniki myjemy, blendujemy do uzyskania jednolitego płynu, do tego wlewamy sok pomarańczowy. Można dodać łyżeczkę miodu.

Ważne jest aby koktajl pić codziennie przez 30 dni! Ma właściwości odchudzające i zdrowotne.